Start schooljaar

Kosteloos materiaal

Via onderstaande documenten, kan u raadplegen welke materialen uw kind aan de start van het schooljaar nodig heeft. Een aantal van deze materialen zijn verbruiksmaterialen, categorie 1. Dit betekent dat uw kind bij het begin van het schooljaar dit materiaal eenmalig krijgt. Bij verlies of bij stukgaan van deze materialen zorgen de ouders voor vervanging.

Een andere categorie materialen zijn gebruiksmaterialen, categorie 2, die in de klas in voldoende mate aanwezig zijn voor alle leerlingen. Bij verlies of beschadiging zullen de materialen via de schoolrekening aangerekend worden aan de ouders.

Een aantal van deze materialen worden volledig door de ouders bekostigd. Deze materialen vindt u in categorie 3.

Heeft u nog vragen, aarzel zeker niet om het secretariaat op 022709480 te contacteren.